Jak informuje Agnieszka Bartnicka, kierownik marketingu w wydawnictwie Wolters Kluwer SA, te nowe funkcjonalności już działają i każdy z użytkowników Systemu Informacji Prawnej Lex może z nich korzystać. - Zależy nam, by zapewnić klientom jak najwyższy komfort pracy z naszymi produktami, dlatego uważnie słuchamy ich sugestii i wciąż ulepszamy nasze produkty - dodaje.

Mój pulpit
Funkcja ta umożliwia tworzenie dodatkowych pulpitów. Każdy z nich może inaczej się nazywać i zawierać zupełnie inne panele. Dzięki temu można łatwo przełączać się pomiędzy zestawami paneli dostosowując błyskawicznie ich listę do konkretnego zadania.

Nowe dokumenty
Ta funkcjonalność pozwala na stworzenie zupełnie nowych paneli prezentujących treści z bardzo konkretnego obszaru. Tworząc panel można określić interesującą użytkownika kategorię i podkategorię, a nawet szczegółowe hasło tematyczne. Dzięki temu nawet najbardziej wyjątkowe informacje mogą być już na startowym pulpicie.

Widoczność paska wyszukiwania
Dla osób korzystających z wyszukiwarki w trakcie czytania treści dokumentu bardzo pomocna może okazać się funkcja blokowania paska wyszukiwania. Wystarczy w ustawieniach wybrać odpowiednią opcję, a pasek wyszukiwania pozostanie widoczny pomimo przesuwania się w dół strony.

Podgląd drugiego dokumentu
Dzięki tej opcjonalnej funkcji możliwe jest przeglądanie dwóch dokumentów na jednej stronie. Okno drugiego dokumentu po kliknięciu w link otwiera się na dole ekranu, a użytkownik może dopasować jego wielkość do swoich potrzeb. Aby włączyć taki sposób prezentowania treści wystarczy wejść w ustawienia i wybrać opcję „otwieraj linki w treści w oknie podglądu".

Aktówka
Aktówkę stworzono do przechowywania najczęściej używanych i wykorzystywanych dokumentów w codziennej pracy. Umożliwia błyskawiczny dostęp do posortowanych dokumentów bez ich każdorazowego konieczności szukania. Wraz z nową możliwością dodawania do aktówki linków do zewnętrznych stron stanie się ona jeszcze lepszym narzędziem pomocnym w codziennej pracy dla każdego użytkownika LEX-a.

Kilka paneli aktówki
Aby umożliwić jeszcze lepszą personalizację LEX-a oraz przyspieszyć pracę, dodano możliwość tworzenia więcej niż jednego panelu. Każdy z nich może odnosić się do innego folderu aktówki, tym samym pozwalając na jeszcze bardziej precyzyjne dostosowanie ekranu startowego do indywidualnych potrzeb.

Eksport dokumentów
Dokumenty mogą być teraz zapisywane nie tylko do formatu Word (.docx), ale także do pliku PDF. Format PDF zapewnia że układ i formatowanie dokumentu pozostają identyczne jak na ekranie monitora. Ponadto ustawienia wielkości i typu czcionki są zapamiętywane, co ułatwia częstą pracę z eksportowaniem treści.

Więcej>>>